domingo, 15 de noviembre de 2009

Portada

3 comentarios:

  1. Moltes felicitats família!!!Aquest llibre és un gran esdeveniment per a tota la societat. Fins dijous!
    Cris

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies al Josep Maria per fer-me arribar el llibre.El vaig llegir ahir d'una tirada, ara el vull rellegir el cap de setmana. Us donc les gràcies als quatre per donar-nos aquesta oportunitat de reflexionar sobre com es poden assumir les situacions més dificils des de l'amor, el respecte i el suport mutu. Molta gent hauria de llegir aquest llibre, estic segura que ajudareu moltes persones. Ens veiem a la presentació. Enhorabona i Sort!. Carme Garrido

    ResponderEliminar
  3. Vaig veure un trosset, el final, del programa del Cuní. Vaig reconèixer en Josep M. de l'Ametlla -érem veïns d'estiu, a la plaça de Can Bacs- i vaig témer que la Montse fos la Montse Ribera Bergós, amiga de l'adolescència, de qui un germà seu-o germana, no ho recordo- em va dir un dia que no estava prou bé.Em semblava que alguna de les filles em recordava a ella. Ho és? No se m'ha acudit altre manera de preguntar-vos-ho que escriure aquí.
    En qulsevol cas, enhorabona pel que heu fet, no dubteu que compraré el llibre i el devoraré.
    Una abraçada molt gran
    Mariona Trabal Mitjans

    ResponderEliminar